fredag

sanningen

Återigen är jag utmanad om sju sanningar om mig själv. Eftersom russen och jag skickat utmaningen vidare en gång och kontaktnätet inte är så stort så får den som vill anta den.

Reglerna var ju enkla:
*Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blog
*Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
*Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blog.

Mina 7 sanningar.

1. Jag somnar ofta på soffan.
2. Turkisk peppar är mitt favoritgodis.
3. Jag gillar att läsa faktaböcker.
4. Av alla hushållsmaskiner gillar jag tvättmaskinen bäst.
5. Jag har träffat kungen.
6. Jag är av naturen lat.
7. Jag önskar att jag kunde spela ett instrument.

Inga kommentarer: