söndag

Första advent

En nödlösning med lilldatorn och lånad mobiluppkoppling gör att vi har kontakt med världen igen. Det känns lite trögt att börja blogga, om några dagar kanske jag är på hugget igen.

Dagen har till stor del tillbringats framför tvn och sändningarna från Stockholm International horseshow. Det var meningen att jag skulle ha varit där men andra saker kom istället. Nästa år får det bli, ska det bli.

Våra ljusstakar och stjärnor ligger nerpackade i lådor ännu men jag tittar på alla andras lysande hus och fönster istället. Det går också bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sägersom en Lras Månsa sa till grisen- mae ha mytje gemeinsamt du å je!
Sitter bland kartonger, men tror att jag har ett mer njutbart läge. Har fått upp både stjärnor och stakar och vet var jag har sakerna på ett ungefär... telefon inkopplad på så där en 4 timmar. Det är lite olika ibland.
Kram från Jonsa

elin sa...

Ingrid- Grattis till att du lyckades få in telefonen på så kort tid!