torsdag

Roligheter på gång


Sötkusinerna tar studenten, firar gemensamt och undrar om jag kommer. Klart att jag gör, god mat och glada studenter utlovas ju.

Köpte dyrt lyxschampo hos frissan. Jag tror aldrig att jag gjort det förr utan varit nöjd med det jag hittat på konsum. Hon skröt över mitt braiga hår och jag förstod ju att mina lockar inte skulle klara sig utan en sådan produkt. Det var faktiskt jag som frågade efter och kände mig lite slösig när jag skulle betala för på konsum har jag säkert fått fem flaskor schampo för samma pris. Glömde visst bort att jag ska bygga stall och behöver köpa andra saker än hårlyx. Gäller bara att hålla den undan Hs tro att alla flaskor i duschen är till för kroppen och sno....

3 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Skoj med studentfest :)

Håret ser jätteglansigt ut, måste vara ett kanonshampo!

Ses snart!

camilla sa...

Då får han ju grannskapets finaste hår på sno... iaf! :D

karin sa...

Vi träffs på studentfesten då.
Ser ut att vara en särskilt fin inbjudan.