onsdag

ordlös

Jag har hört talas om att i bloggarnas märkliga värld finns det ett fenomen som heter ordlös onsdag. Jag tänkte också sälla mig till den skaran men det faller ju redan på bloggrubriken...eller hur? Egentligen så vet jag inte tanken bakom ordlösa onsdan, om det bara är för att vara eller om det är någon särskilt med det hela. Jag kan ju tänka mig att det är för att man till exempel ska vila hjärnan, ögonen, spara bläck, papper och ström och inte ordbajsa en massa eller kanske bara visa fina bilder. Förresten så är bajs ett fult ord. Kommer jag ihåg det nästa onsdag så ska jag också bidra till en ordlös onsdag (man får väl prata?) Den här onsdagen gick det ju liksom inte....

2 kommentarer:

karin sa...

Hjärnvila tror jag behövs.

Elisabeth sa...

Jag ska vila hjärnan nu.
*gäsp*
God natt :)