måndag

Elin och mattorna

Istället för att byta golv kan man ju skicka mig på auktion. Jag tror att det är den tredje übergigantiska mattan jag har lyckats löst på lika många år. En hetsade jag Elisabeth att lösa så jag känner mig lite skyldig till den, jag tror att hon har använt den lite iallafall. Den jättematta som hundarna haft i hundgården ett par vintrar löste jag för att...jag skyller på regnet som föll då.
Inropandet av denna STORA trasmatta var det en mindre sinnesförvirring som orsakade.
Va´ f-n tänkte jag på?! Den är inte snygg och dessutom kantad med blått och verkar inte ha en tillstymmelse till flygegenskaper. Hujedamej, nu måste jag lösa detta.

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Elvis verkar gilla mattan iallafall. Han rullar sig så gott.
Ja Elin vad tänkte du på...ibland gör man lite tokiga affärer. Men de e dom man minns, fniss fniss.
Den duger väl till hunnköja iaf.
Kramis/Moss

Elisabeth sa...

"Va´ f-n tänkte jag på?!" var min tanke också när jag ropade in min übergigantiska matta - påhejjad av dig... Men som sagt den kom till användning en stund ;)

Anonym sa...

Bra att du gillar mattor! Månsa har en snygg 40-talsmatta med fint mönster! Vill du köpa den. Tror den kan passa i ert hem, 3 x 4 m är den. Finns att beskåda i Äspnäs. Först till kvarn!;o)

Jonsson (som försökt ringa dig. Det har kommit in en dräkt på Hempan som skulle ha hängts ut innan sommaren är över. Vill gärna ha dig med)